ACTIVITATS SETMANALS del 4 al 8 de maig i embarbussaments

Bon dia classe, aquí us deixem les activitats setmanals. 💪

Descarregar document d'activitats

Descarregar activitat calendari


Avui proposem  que llegiu embarbussaments, aquí us deixem alguns  que podeu anar llegint. Pot ser molt divertit! 😛


M'han dit que tu has dit un dit que jo no he dit; el dit que tu has dit, jo no l'he dit, perquè si jo hagués dit que tu l'has dit, fóra ben dit per haver-lo jo dit.
Setze jutges d'un jutjat, mengen fetge d'un penjat, si el penjat es despengués, els setze jutges menjarien fetge d'un despenjat.
En Pinxo li va dir a en Panxu vols que et punxi amb un punxó?, I en Panxu li va dir a en Pinxo, punxa'm però a la panxa no. Un pinxo pinxet punxava la panxa d'un panxut. El panxut digué al pinxo, Pinxo pinxet no punxis brut!.
En cap cap cap el que cap en aquest cap.
La gallina xica tica mica cama-curta i ballaríca, va tenir sis fills xics tics mics cama-curts i ballarícs. Si la gallina xica tica mica cama-curta i ballaríca, no hagués estat tan xica tica mica cama-curta i ballaríca, els seus sis fills no haguessin estat tan xics tics mics cama-curts i ballarícs El cel està ennuvolat. Qui el desennuvolarà? el desennuvolador que el desennuvoli, bon desennuvolador serà.
Plou poc, però quan plou plou prou.
Papa, la Pepa és a la popa, i s'ha fet una pupa amb una pipa.
En Pere i en Pau pintors, premiats per Portugal, pinten pots i potinguetes per posar pebre picant.
Codonys collia, la tia Maria de genollons, collia codonys de genollons.
Duc pa sec al sac, m'assec on sóc, i el suco amb suc.
Quan contis contes, vés comptant quants contes contes, perquè si no tens en compte els contes que contes, com faràs el recompte dels contes?.



"Una escola inclusiva és aquella en la qual poden aprendre junts alumnes diferents, una escola que no exclou ningú, perquè no hi ha diferents categories d’estudiants, només hi ha una sola categoria d’alumnes, sense cap mena d’adjectius, que —evidentment— són diferents. A l’escola inclusiva només hi ha alumnes, a seques, sense adjectius; no hi ha alumnes corrents i alumnes especials, sinó simplement alumnes, cadascú amb les pròpies característiques i necessitats. La diversitat és un fet natural, és la normalitat: el més normal és que siguem diferents (afortunadament)” P. Pujolàs i J. R. Lago (2006)