Entrades

S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: d’abril 21, 2020

Un pètal per cada company

Imatge
Cada alumne dibuixa una flor amb el seu nom al centre. A cada pètal el nom dels seus companys i  escriuen o bé dibuixen aquell aspecte positiu que més els agrada d'aquesta persona. D'aquesta manera podrem recordar els aspectes positius dels companys de l'aula. 😀 Feu foto del dibuix i envieu-la al correu de la classe. Pot ser molt divertit!

Percussió corporal en família

Imatge
La percussió corporal ens aporta molts  beneficis : Afavoreix la consciència corporal. Millora la memòria. Permet treballar l’atenció i la concentració. Derperta la creativitat. Potencia la confiança en un mateix/a. Treballar el ritme. Permet treballar les emocions. Possibilitar que movem el cos. Afavoreix l’audició. Potencia l’autoconeixement. Permet millorar la motricitat. Afavoreix les relacions socials. Ajuda a alliberar tensions. Treballa la precisió. Afavoreix postures corporals correctes. Possibilita que s’expressin les emocions.
"Una escola inclusiva és aquella en la qual poden aprendre junts alumnes diferents, una escola que no exclou ningú, perquè no hi ha diferents categories d’estudiants, només hi ha una sola categoria d’alumnes, sense cap mena d’adjectius, que —evidentment— són diferents. A l’escola inclusiva només hi ha alumnes, a seques, sense adjectius; no hi ha alumnes corrents i alumnes especials, sinó simplement alumnes, cadascú amb les pròpies característiques i necessitats. La diversitat és un fet natural, és la normalitat: el més normal és que siguem diferents (afortunadament)” P. Pujolàs i J. R. Lago (2006)