Entrades

S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: de març 17, 2020

Dies de confinament

Imatge
Benvolguts alumnes i famílies de l'aula de projectes (SIEI). Fins ara hem estat rebent moltes de les vostres feines i us volem felicitar per la feinada que esteu fent! Molt bé! És important seguir actius i amb ganes de treballar! Us recomanem que us feu un horari del dia per anar agafant una rutina. Us fem arribar una proposta de com podria ser aquest horari. Pel que fa a les feines a partir d'ara, totes les feines que hagueu d'enviar cal que s'adrecin a aquest correu: auladeprojectes@ costerdelatorre.com A través d'aquesta adreça de correu estareu en contacte amb tot l'equip de la SIEI. Si alguna professora o professor us vol enviar alguna proposta o recomanació us ho enviarà amb aquesta adreça. Us recordem que les feines que hem enviat són recomanacions i/o propostes, en cap cas són obligatòries i no seran avaluables. A partir del 23 de març us farem arribar l'informe amb les observacions del trimestre. Salut!

Ajornades

Imatge
Ajornem la Jornada de Portes Obertes fins a nou avís.

GRAN MURAL DE TAPS

Imatge
Èxit de participació i col·laboració en l'activitat inclusiva a la SIEI. Aquestes últimes setmanes els alumnes de 1r i 2n d'ESO han compartit aula amb els alumnes de la SIEI. La col·laboració ha servit per elaborar conjuntament un gran mural de taps reciclats. Els alumnes de 1r i 2n han pogut conèixer de ben a prop el treball diari que es fa a l'Aula de projectes. Mentre els alumnes de la SIEI fan les activitats acadèmiques..., per parelles, ajuden i expliquen com fer el mural de taps a companys del grup ordinari. Compartir espai i ajudar-se mútuament per assolir un objectiu comú ha fomentat molt la coneixença, la socialització i inclusió. JUNTS SUMEM CAPACITATS!!
"Una escola inclusiva és aquella en la qual poden aprendre junts alumnes diferents, una escola que no exclou ningú, perquè no hi ha diferents categories d’estudiants, només hi ha una sola categoria d’alumnes, sense cap mena d’adjectius, que —evidentment— són diferents. A l’escola inclusiva només hi ha alumnes, a seques, sense adjectius; no hi ha alumnes corrents i alumnes especials, sinó simplement alumnes, cadascú amb les pròpies característiques i necessitats. La diversitat és un fet natural, és la normalitat: el més normal és que siguem diferents (afortunadament)” P. Pujolàs i J. R. Lago (2006)