Entrades

S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: de març 18, 2020

Experiment: les llenties màgiques

Imatge
Experiment per fer a casa i veure com creix una planta amb llum i sense llum. Materials: -           Una caixa de sabates -           Un got de iogurt -           Cotó -           Llenties -           Aigua Procediment: Esmicolem el cotó i l’introduïm al final del iogurt. A continuació, tirem una mica d’aigua i ho empapem   tot bé. Col·loquem les llenties.   Cada tres dies ho hem de regar una mica perquè no quedi ressec. Ara només hem d’esperar durant uns   dies a veure què passa. Les llenties han germinat! Al·lucinant oi? Si feu aquest experiment ens podeu anar passant per correu electrònic, fotografies de com van creixent les vostres llenties i veurem la evolució. 

Dibuixos amb el programa PAINT

Imatge
Una de les tasques d'informàtica per fer aquests dies de confinament és fer un dibuix amb el programa PAINT de l'ordinador i enviar l'arxiu per correu electrònic.  Aquí us deixem alguns dels dibuixos que hem rebut, aneu enviant més i els anirem publicant. Bona feina!!

Pel·lícules educatives

Imatge
Recull de pel·lícules educatives per aquests dies de confinament. Billy Elliot    https://www.youtube.com/watch?v=ddGqsvQWwoQ La vida és bella  https://www.youtube.com/watch?v=Tw33Xs4Q2r4 Quiero ser como Beckham  https://www.youtube.com/watch?v=egHyHujyBQI Charlie i la fábrica de xocolata  https://www.youtube.com/watch?v=V6GrbDR733g Matilda  https://www.youtube.com/watch?v=7i-hSS2xYTI Cadena de favores    https://www.youtube.com/watch?v=8Jx9vHXRDOc Los chicos del coro    https://www.youtube.com/watch?v=OVBgzo5tGp4 Cobardes  https://www.youtube.com/watch?v=_CHd8qio0Qg Vuelta al mundo en 80 días  https://www.youtube.com/watch?v=_fGnblWnKNM La mecánica del cor  https://www.youtube.com/watch?v=ETbALLQMLoU Del revés  https://www.youtube.com/watch?v=ZOWV9F7LnIQ Quédate a mi lado  https://www.youtube.com/watch?v=j8n5cyPT_Bs Oliver Twist  https://www.youtube....
"Una escola inclusiva és aquella en la qual poden aprendre junts alumnes diferents, una escola que no exclou ningú, perquè no hi ha diferents categories d’estudiants, només hi ha una sola categoria d’alumnes, sense cap mena d’adjectius, que —evidentment— són diferents. A l’escola inclusiva només hi ha alumnes, a seques, sense adjectius; no hi ha alumnes corrents i alumnes especials, sinó simplement alumnes, cadascú amb les pròpies característiques i necessitats. La diversitat és un fet natural, és la normalitat: el més normal és que siguem diferents (afortunadament)” P. Pujolàs i J. R. Lago (2006)