Metodologia
Les mesures i els suports intensius són específics per als alumnes amb necessitats educatives especials, estan adaptats a la seva singularitat i permeten ajustar la resposta educativa de forma extensa, amb una freqüència regular i, normalment, sense límit temporal.
L'aplicació de qualsevol mesura o recurs intensiu ha de cercar la màxima participació de l'alumne en les situacions educatives del centre i de l'aula, i ha de vincular-se a les mesures i els suports universals i addicionals previstos al centre.
L'aula de Projectes parteix d'una metodologia globalitzada que s'emmarca dins del treball per projectes. Per a cada un dels àmbits es despleguen un seguit d'activitats, tallers, dossiers i projectes que treballen de forma transversal les competències establertes a cada un dels Plans Individualitzats dels alumnes.
La programació específica que es planteja al PI té com a l'objectiu l'adquisició de capacitats, habilitats bàsiques que permetin a l'alumne/a seguir avançant d'acord amb el seu nivell competencial, ritme i estil d'aprenentatge. Una adaptació curricular adequada a les seves necessitats, així com un acompanyament el més personalitzat possible.