Entrades

S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: de març 26, 2020

Ombres xineses

Imatge
BENEFICIS DE LES OMBRES XINESES.  Estimulen la cretivitat. Peremeten treballar la por a la foscor.  Potencien la imaginaió.  Afavoreixen l'atenció ii la concentració.  Possibiliten que gaudim d'una bona estona. Permeten treballar la motricitat.  Afavoreixen la cooperació entre els membres de la família.

Què ens ensenya el coronavirus?

Imatge
Què podem fer per aprofundir en aquests aprenentatges? La situació actual ens està ensenyant molt a grans i petits. Per possibilitar que els infants i adolescents adquireixin aprenentatges significatius a partir de les vivències, és important que els pares/mares/tutors: Mantinguem converses amb els nostres fills/es en les que reflexionem sobre el que estem vivint. Ensenyem als nostres fills/es a identificar les seves emocions i gestionar-les.  Aprenguem a gaudir d’estones d’estar junts amb els nostres fills . Ensenyem als nostres fills i filles a crear bons vincles familiars. Mirem les notícies amb els nostres fills/es i els ensenyem a estar al dia de l’ actualitat. Ensenyem als nostres fills/es a fer les tasques de la llar. Gaudim de bones estones de joc amb els nostres fills i filles. Ensenyem als nostres fills/es a autocontrolar-se i tenir un bon comportament . Possibilitem que els nostres fills/es ...
"Una escola inclusiva és aquella en la qual poden aprendre junts alumnes diferents, una escola que no exclou ningú, perquè no hi ha diferents categories d’estudiants, només hi ha una sola categoria d’alumnes, sense cap mena d’adjectius, que —evidentment— són diferents. A l’escola inclusiva només hi ha alumnes, a seques, sense adjectius; no hi ha alumnes corrents i alumnes especials, sinó simplement alumnes, cadascú amb les pròpies característiques i necessitats. La diversitat és un fet natural, és la normalitat: el més normal és que siguem diferents (afortunadament)” P. Pujolàs i J. R. Lago (2006)